Áruház szabályzata
§ 1. Meghatározások
1. Regulations - Ezek a Szabályzatok, amelyek meghatározzák az internetes áruházon keresztül történő távollévők közötti értékesítési szerződések megkötésének alapelveit, ezeknek a szerződéseknek a teljesítésének alapelveit, a távollévők közötti értékesítési szerződés feleinek jogait és kötelezettségeit, valamint a reklamációs eljárás alapelveit. Elektronikusan nyújtott szolgáltatások esetében a Szabályzatok az elektronikus szolgáltatásokról szóló törvény 8. cikkében hivatkozott szabályzatok és rendeletek.
2. Ügyfél - természetes személy, teljes jogképességgel rendelkező jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezeti egység, akinek a törvény jogképességet biztosít, és aki Távollévők közötti Értékesítési Szerződést köt az Eladóval.
3. Fogyasztó - természetes személy, aki a gazdasági vagy szakmai tevékenységével közvetlenül nem összefüggő jogügyletet köt a kereskedővel.
4. Egyéni Vállalkozó - természetes személy, aki a Távollévők közötti Értékesítési Szerződést saját gazdasági tevékenységével közvetlenül összefüggésben köti meg, amikor e Szerződés tartalma jelzi, hogy ez a személy számára nem szakmai jellegű, különösen tevékenységi köréből adódóan, amely a Központi Vállalkozói Nyilvántartás és Információ alapján hozzáférhető.
5. Vállalkozó - természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezeti egység, amelyre a törvény jogképességet ruház, és saját nevében gazdasági vagy szakmai tevékenységet folytat.
6. Eladó: AGBO PPHU BOGDAN NAWROTEK,
tel.: +48814403117,
shop@agbo.hu,
NIP: 716-000-88-18,
REGON: 004183606.
A AGBO PPHU Bogdan Nawrotek cég be van jegyezve a Lengyel Köztársaság Központi Gazdasági Tevékenységi Nyilvántartásába és Információs Rendszerébe, amelyet a gazdasági ügyekért felelős miniszter vezet.
7. Az eladó bejegyzett székhelyének címe:
Mickiewicza, 75,
08-530 Dęblin.
8. Internetes Bolt - az Eladó által üzemeltetett weboldal, amely az elektronikus címeken érhető el: https://agbo.hu, ahol a Vásárló információt kaphat a Termékekről és azok elérhetőségéről, valamint megvásárolhatja a Termékeket vagy megrendelhet egy szolgáltatást.
9. Távollévők közötti adásvételi szerződés - a Termékek értékesítésére/a Digitális Szolgáltatás vagy Digitális Tartalom (ha alkalmazható) nyújtására irányuló szerződés, amely az Online Boltban jön létre.
10. Termékek - mozgó dolog, amelyet a Vásárló megvásárolhat az Online Boltból.
11. Digital Service - egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a Fogyasztó számára:
11.1. digitális formában történő adatok előállítását, feldolgozását, tárolását vagy hozzáférését;
11.2. digitális formában megosztott adatok, amelyeket a Fogyasztó vagy a szolgáltatás más felhasználói töltöttek fel vagy hoztak létre;
11.3. egyéb formái az adaton keresztüli interakciónak.
12. Digital Content - Digitális tartalom: digitális formában előállított és szolgáltatott adatok.
13. Az online áruház adatvédelmi és sütik szabályzata - egy dokumentum, amely részletes szabályokat határoz meg a személyes adatok feldolgozására és a sütik használatára vonatkozóan. Az adatvédelmi és sütik szabályzata az Általános Szerződési Feltételek 3. számú mellékleteként van csatolva, és elérhető a következő címen: https://agbo.hu/hu/privacy-and-cookie-notice.html
14. Állandó adathordozó - olyan anyagot vagy eszközt jelent, amely lehetővé teszi a Vásárló vagy az Eladó számára, hogy személyesen nekik címzett információkat úgy tároljanak, hogy az információk a felhasználás céljának megfelelő időtartam alatt a jövőben is hozzáférhetőek legyenek, és lehetővé teszi a tárolt információk változatlan formában való reprodukálását, különösen elektronikus levél formájában.
15. Elektronikus rendelőlap - az Eladó által a Vevő számára rendelkezésre bocsátott elektronikus rendelési eljárás.
16. Elektronikus visszaküldési űrlap - az Eladó által a Vevő számára rendelkezésre bocsátott elektronikus visszaküldési eljárás; elérhető a https://agbo.hu/returns-open.php címen.
17. Elektronikus reklamációs űrlap - az Eladó által a Vevő számára biztosított elektronikus reklamációs eljárás; elérhető a https://agbo.hu/rma-open.php címen.
18. Rendelés elküldése - a Vásárló által a "Küldés" gombra kattintással végrehajtott rendelés megerősítése, amelyet a Vásárló távollévők közötti adásvételi szerződés megkötésére irányuló kötelező szándéknyilatkozatként kezelünk.
19. Fiók - az Online Áruházban és az Eladó IKT rendszerében tárolt adatok halmaza, amely egy adott Vásárlóhoz és a Vásárló által leadott rendelésekhez, valamint a Vásárló által távollévők közötti adásvételi szerződések megkötéséhez kapcsolódik, amelyek segítségével a Vásárló rendeléseket adhat le, és kellő időben - visszamondhatja vagy módosíthatja azokat, valamint távollévők közötti adásvételi szerződéseket köthet.
20. Order handling opinion or opinion of individual Goods - subjective statements and ratings awarded in the form of stars from 1 to 5. - A rendelések kezelésével vagy az egyes árukra vonatkozó vélemények - szubjektív állítások és értékelések, amelyeket csillagok formájában ítélnek oda 1-től 5-ig.
21. Subscription Order - an order automatically created as part of a Subscription. - Előfizetéses rendelés - egy előfizetés részeként automatikusan létrejövő rendelés.
22. Előfizetés - egy elektronikus szolgáltatás, amely lehetővé teszi előfizetéses rendelések automatikus létrehozását bizonyos árukra a Vásárló által kiválasztott ismétlődés szerint, anélkül, hogy a előfizetés lejártáig külön rendeléseket kellene leadni.
23. Ciklikus fizetések - az Operátor által nyújtott IdoPay fizetési szolgáltatás kezeli őket, és automatikusan, meghatározott ciklusokban hajtják végre, az előfizetéses rendelésekért történő fizetésre szolgálnak a Vásárló által az előfizetés kezdetén adott hozzájárulás alapján (a Kártyatartó állandó megbízása).
24. Üzemeltető - IdoPayments sp. z o.o., székhelye: Piastów sugárút 30, 71-064 Szczecin, bejegyezve a Szczecini Kerületi Bíróság, Szczecin-Centrum Kereskedelmi Osztályának Vállalkozói Nyilvántartásába, a Nemzeti Bírósági Nyilvántartás 13. Kereskedelmi Osztálya alatt a 0000859711 szám alatt, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, tőkéje: 800,000.00 PLN. Szállítási cím: Piastów sugárút 30, 71-064 Szczecin, más néven: "IdoPayments", amely a 2011. augusztus 19-i (2020. évi törvénykönyv, 794. cikk, módosítva) Fizetési Szolgáltatásokról szóló törvény 2. cikkének (16) értelmében nemzeti fizetési intézmény.
25. Kártya - egy Visa vagy International vagy Mastercard International rendszerek alapján kibocsátott fizetési kártya, amelyet ezeknek a rendszereknek a szabályozása feljogosít tranzakciók végrehajtására fizikai jelenlét nélkül.
§ 2. Általános rendelkezések
1. Az elektronikus úton nyújtott szolgáltatások típusai és hatóköre:
1.1. online értékesítési Szerződések megkötése - az Internetes Boltban értékesített Áruk körében,
1.2. az Internetes Boltban történő regisztráció szabályai és a Fiók használatának módja,
1.3. vélemények, hozzászólások és értékelések hozzáadása - a Vásárló hozzáadhat véleményt vagy hozzászólást a megrendeléséhez,
1.4. e-mail üzenetek küldése, amelyekben az Eladó megerősíti a rendelés fogadását, az esetleges fizetés megérkezését, a rendelés feldolgozásának elfogadását.
2. Az Online Áruház használata feltételezi, hogy az Ügyfél által használt számítógépes rendszer megfelel az alábbi minimális technikai követelményeknek:
2.1.a webböngészők legújabb verziója, például:
· Firefox
· Chrome
· Microsoft Edge
2.2.valamint bármely PDF formátumú fájlok megtekintésére alkalmas program.
3. Az internetes üzlet oldalain elhelyezkedő tartalom, beleértve az áruk leírásait és árait, szerződéskötési ajánlatnak minősül a Polgári Törvénykönyv 71. cikke értelmében.
4. Az eladó a távollévők közötti értékesítési szerződés megkötése előtt, alatt és után is hozzáférhetővé teszi ezt a Felhasználási Feltételeket a mellékletekkel együtt egy linken keresztül a honlap főoldalán. A Vásárló letöltheti és kinyomtathatja azt.
5. A szolgáltatott szolgáltatások biztonsági szintjének megfelelő technikai és szervezeti intézkedéseket tesz annak érdekében, hogy biztosítsa az üzenetek és adatok továbbításának biztonságát, különösen intézkedéseket az illetéktelen személyek általi hozzáférés és az interneten keresztül továbbított személyes adatok módosítása ellen.
§ 3. Megrendelések
1. Az online áruházban történő rendelés leadható fiókon keresztül, vagy választható a regisztráció nélküli vásárlás opciója, ebben az esetben egy belső számlát hoznak létre, amely alapján a Vásárló létrehozhat egy fiókot. A belső számla a rendszerből való adattörlésig, vagy a fiók blokkolásáig van fenntartva.
2. A vásárlás az online áruház oldalain elérhető elektronikus rendelőlap kitöltésével történik. A megrendelt áruk kiválasztása a kosárhoz való hozzáadásukkal történik. Az Elektronikus Rendelőlapon többek között meghatározásra kerül, mely árukat, milyen áron és mennyi mennyiségben kívánja a Vásárló a megadott helyszínre rendelni. A Vásárló a megjelenített üzenetek alapján megfelelő technikai lépéseket tesz.
3. Miután a Vásárló minden szükséges adatot megadott, megjelenik a leadott rendelés összegzése. A rendelés összefoglalója tartalmazza többek között: az eladó azonosító adatait, a rendelés tárgyát, a rendelt áruk egység- és teljes árát, beleértve a szállítási és egyéb költségeket is, ha vannak, a választott fizetési módot, a választott szállítási módot, a szállítás időtartamát és költségét.
4. Ha a szerződés tárgya olyan digitális tartalom vagy digitális szolgáltatások nyújtása, amelyek nem kerülnek rögzítésre kézzelfogható adathordozón, vagy elektronikusan vagy távolról nyújtott szolgáltatások, a Fogyasztó az elektronikus rendelőlapon található, a rendelés leadásához szükséges további jelölőnégyzetben a következő hozzájárulást adja: „Hozzájárulok, hogy a digitális tartalmat, amely nem került rögzítésre kézzelfogható adathordozón, vagy hogy a szolgáltatást a szerződés megkötésétől számított 14 napos határidő lejárta előtt kezdjék meg, és tudomásul veszem, hogy ezáltal elveszítem a felmondási jogot.” Az Eladó e-mailben visszaigazolja a fent említett hozzájárulás megérkezését.
5. A Rendelés leadásához szükséges az elektronikus rendelőlapon megjelölt kötelező személyes adatok megadása, a Felhasználási Feltételek tartalmának elfogadása, és a „Rendelés elküldése” gomb megnyomásával a rendelés elküldése.
5.1. A vevő által elektronikus megrendelőlap küldése kötelező érvényű szándéknyilatkozatot jelent távollévők közötti adásvételi szerződés megkötésére, az ezen Általános Szerződési Feltételek tartalmával összhangban.
5.2.Távollévők közötti adásvételi szerződésnek akkor tekintendő megkötöttnek, amikor az Eladó elfogadja az Elektronikus Megrendelőlapot, amit a vevőnek küldött üzenet megerősít, amely visszaigazolja a rendelés elfogadását és megadja annak számát.
5.3. Távollévők közötti adásvételi szerződés megkötését követően a Vásárló e-mailben kapja meg a megrendelés megerősítését, amely tartalmazza: a rendelés elfogadásának megerősítését és a Megrendelés valamint a megkötött távollévők közötti adásvételi szerződés (az Online Áruház Általános Szerződési Feltételei, beleértve a 1. és 2. számú mellékleteket) összes fontos elemének végleges megerősítését, az Eladó adatait, az Eladó felelősségét a teljesítmény minőségéért, az Eladó által az értékesítés után nyújtott szolgáltatásokról és a szerződéstől való elállás módjáról és következményeiről. A szerződéstől való elállás módjáról és következményeiről szóló utasítások a 1. számú mellékletben találhatók.
5.4. Amíg az Eladó meg nem kezdi a rendelés feldolgozását:
5.4.1. A vevő megváltoztathatja rendelését az Elektronikus Rendelési Űrlap oldalon elérhető technikai megoldás segítségével, és az egész rendelési folyamaton ismét végigmegy. A rendelést úgy módosítják, hogy egy új rendelést helyeznek el, amely felváltja az előzőleg leadottat. Alternatívaként a vevő által végzett fizetést jóváírják az új rendelésre, és túlfizetés esetén azt visszatérítik arra a bankszámlára, ahonnan a fizetés történt.
5.4.2. A vevő lemondhatja rendelését az Elektronikus Rendelési Űrlap oldalon elérhető „rendelés törlése” opció kiválasztásával.
5.5. Ha a Vásárló lemondja a rendelést, az Eladó 3 munkanapon belül visszatéríti a kapott fizetést. A visszatérítés ugyanazzal a fizetési módszerrel történik, amelyet a Vásárló használt.
5.6. A rendelés feldolgozásának ideje a szerződés megkötésétől számított 1 és 10 munkanap között van.
§ 4. Fizetés
1. Az online áruház előre fizetés, utánvétel (számlával történő fizetéssel a kézbesítés után) fizetési lehetőséget kínál. A késleltetett fizetési lehetőség egyedi megállapodás alapján lehetséges az Eladóval.
2. Az árukért való fizetést a rendeléskor az Elektronikus Rendelési Űrlapon kiválasztott módszerrel lehet megtenni.
3. Az online áruházban jelenleg elérhető előre fizetési módszerek itt találhatók: https://agbo.hu/hu/payments.html.
§ 5. Szállítás
1. Az Elektronikus Megrendelőlapon az Ügyfél kiválasztja a szállítási módot az általa választott lehetőség bejelölésével.
2. Amennyiben az Árut az Ügyfél nem veszi át, ami az Áru Eladóhoz való visszaküldésével jár - az Eladó felhatalmazást kap arra, hogy elálljon az értékesítési szerződéstől, miután az Ügyfélt a vásárlási folyamat során megadott e-mailben felszólította a szerződés teljesítésére. A szerződéstől való elállás az Ügyfélnek küldött e-mail üzenet formájában tett nyilatkozattal történik.
3. A 2. pontban jelzett helyzetben az Eladó köteles azonnal visszatéríteni az Ügyfélnek az általa vásárolt Áruért kapott kifizetést.
4. Az Online Áruházban jelenleg elérhető szállítási módszerek elérhetők a https://agbo.hu/hu/delivery.html címen.
§ 6. Elállás a szerződéstől - elektronikus visszaküldési űrlap
1. A fogyasztó, aki távollévők közötti adásvételi szerződést kötött, jogosult azt a szerződéstől való elállásra 14 napon belül indoklás nélkül. Távollévők közötti adásvételi szerződéstől való elállás esetén - a szerződést úgy tekintik, mintha az nem jött volna létre.
2. Az egyéni vállalkozónak is joga van a szerződéstől elállni a jelen pontokban meghatározott 6 és 7 paragrafusok szerint. Amennyiben a jelen Általános Szerződési Feltételek 6 és 7 paragrafusában a Fogyasztóra utalnak, úgy azt az Egyéni Vállalkozóra is úgy kell érteni.
3. Szerződéstől való elállás esetén - a Fogyasztónak csupán a termékek visszaküldésének közvetlen költségeit kell viselnie.
4. A Fogyasztó nyilatkozatának egyértelműen ki kell fejeznie az akaratát a szerződéstől való elállásra, különösen a Fogyasztó teheti:
4.1. Használja az Online Áruház weboldalán elérhető elektronikus visszaküldési űrlapot: https://agbo.hu/returns-open.php.
4.2. Lépjen vissza a szerződéstől az 2. mellékletként csatolt elállási nyomtatvány kitöltésével és annak az Eladó bejegyzett címére történő elküldésével.
4.3. Az Eladó az elállási nyilatkozat szerződéstől való elállás tényét az (1) és (2) bekezdésben megjelölt módon haladéktalanul megerősíti tartós adathordozón.
5. A nyilatkozat határidő előtti elküldése elegendő a határidő teljesítéséhez.
6. A szerződéstől való elállás időszaka a következőképpen kezdődik:
6.1. Egy olyan szerződés teljesítésében, amelyben az Eladó árukat szállít, köteles átadni azok tulajdonjogát - a Fogyasztó vagy egy, a Fogyasztó által megjelölt szállítótól eltérő harmadik fél általi áru birtokbavételétől, és abban az esetben, ha a szerződés:
6.1.1. több, külön szállított, adagonként vagy részenként szállított tételt foglal magában - az utolsó tétel, adag vagy rész birtokbavételétől;
6.1.2. az áruk meghatározott időtartamon belüli rendszeres szállításából áll - az első tétel birtokbavételétől;
6.2. Egyéb szerződések esetén - a szerződés megkötésének napjától.
7. A szerződéstől való elállás nyilatkozatának formája (ezekhez a Szabályzatokhoz csatolt 2. számú melléklet) és a visszalépési jog gyakorlásával kapcsolatos tájékoztatás (ezekhez a Szabályzatokhoz csatolt 1. számú melléklet) elektronikus formában kerül biztosításra.
8. Amennyiben a Felhasználó eláll a Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás nyújtására irányuló Szerződéstől, az Eladó megakadályozhatja a Felhasználót a Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás további használatától, különösen azáltal, hogy megakadályozza a Felhasználót a Digitális Tartalomhoz vagy Digitális Szolgáltatáshoz való hozzáférésben.
9. Amennyiben a Felhasználó eláll a Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás nyújtására irányuló Szerződéstől, a Felhasználónak abba kell hagynia az említett Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás használatát és harmadik felek számára történő hozzáférhetővé tételét.
10. A távollévők között kötött szerződésektől való elállás joga nem vonatkozik azon szerződésekre, amelyekre a 2014.05.30-i törvény (2019. évi törvényközlöny, 134. cikk) a fogyasztói jogokról szóló rendelkezése az 38. cikkben utal, többek között a szerződésekre:
10.1. a szolgáltatások nyújtása érdekében, amelyekért a Fogyasztónak fizetnie kell, ha az Eladó teljes mértékben nyújtotta a szolgáltatást a Fogyasztó kifejezett és előzetes beleegyezésével, aki a teljesítés megkezdése előtt tájékoztatást kapott arról, hogy az Eladó teljesítménye után elveszíti a szerződéstől való elállás jogát, és ezt elismerte.
10.2. amelyben az ár vagy díjazás a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyek nem állnak a kereskedő irányítása alatt, és amelyek a visszavonási időszak vége előtt következhetnek be;
10.3. amelynek teljesítési tárgya nem előre gyártott cikk, a fogyasztó specifikációi szerint gyártott vagy a fogyasztó egyéni igényeit kielégítő termék;
10.4. amelynek teljesítési tárgya olyan termék, amely lezárt csomagolásban kerül szállításra, amelyet egészségügyi vagy higiéniai okokból a csomagolás kinyitása után nem lehet visszaküldeni, ha a csomagolást a kézbesítés után nyitották meg;
10.5. hang- vagy képfelvételek, illetve számítógépes programok lezárt csomagolásban történő szállítása esetén, ha a csomagolást a kézbesítés után nyitották meg;
10.6. nem kézzelfogható hordozón szállított digitális tartalom szállítása, amelyért a Fogyasztónak fizetnie kell, ha az Eladó a Fogyasztó kifejezett és előzetes beleegyezésével megkezdte a teljesítést, aki a teljesítés megkezdése előtt tájékoztatást kapott arról, hogy az Eladó teljesítménye után a Fogyasztó elveszíti a szerződéstől való elállás jogát, és ezt elismerte;
10.7. amelynek tárgya romlandó áru vagy rövid eltarthatósági idejű termék, és amelynek teljesítési tárgyai olyan termékek, amelyek természetüknél fogva a kézbesítés után elválaszthatatlanok más termékektől;
10.8. újságok, folyóiratok vagy magazinok szállítása esetén, előfizetési szerződés kivételével;
10.9. nyilvános aukción kötött;
10. 10. szálláshely szolgáltatása lakhatási célokra való felhasználástól eltérően, áruszállítás, autóbérlés, vendéglátás, szabadidős, szórakoztató, sport- vagy kulturális eseményekkel kapcsolatos szolgáltatások nyújtása esetén, ha a szerződés meghatározza a szolgáltatás teljesítésének napját vagy időszakát;
10.11. amelynek teljesítési tárgya alkoholos italok, amelyek árát a értékesítési szerződés megkötésének idején állapították meg, és amelyek szállítása csak 30 nap elteltével lehetséges, és amelyek értéke a piaci ingadozásoktól függ, amelyek felett a kereskedőnek nincs irányítása.
§ 7. A szerződéstől való elállás következményei
1. Eladó köteles 14 napon belül, miután megkapta az árucikk eladására vonatkozó szerződéstől való elállás bejelentését, visszatéríteni a Fogyasztónak az általa végzett összes kifizetést, beleértve a kézbesítési költségeket is, amely megfelel az Eladó által kínált legolcsóbb kézbesítési módnak.
1.1. A kifizetések visszatérítése azonos fizetési módszerrel történik, amelyet a Fogyasztó használt.
1.2. Ha a Fogyasztó a visszavonási jog gyakorlása érdekében – az Elektronikus Visszaküldési Űrlapot használja – a pénzeszközöket a választott módszerrel és a Fogyasztó által megadott bankszámlára térítik vissza.
1.3. Ha az Eladó nem ajánlotta fel, hogy maga veszi át az árut a Fogyasztótól, az Eladó visszatarthatja a Fogyasztótól kapott kifizetés visszatérítését, amíg vissza nem kapja az árut, vagy a Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltat azok visszaküldéséről, attól függően, hogy melyik esemény történik meg először.
2. Az Eladó felajánlhatja a Fogyasztónak, hogy maga veszi át az árut a Fogyasztótól. Azonban, ha az Eladó nem tett ilyen ajánlatot - a Fogyasztónak azonnal, de legkésőbb 14 napon belül, miután elállt a szerződéstől, vissza kell küldenie a dolgot az Eladónak (vagy az Eladó által a begyűjtésre felhatalmazott személynek). A határidő betartásához elegendő a dolog visszaküldése annak lejárta előtt. A Fogyasztó által visszaküldött áruk az Eladó bejegyzett irodájának címére kell hogy érkezzenek.
3. A Fogyasztó felelős az áruk értékének csökkenéséért, ha azokat a természetük, tulajdonságaik és működésük megállapításához szükségesnél többet használták.
4. A Fogyasztó nem állhat el a szerződéstől, ha a Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás cserébe fizetett ár ellenében kerül nyújtásra, és a Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás szerződéssel való összhangjának hiánya jelentéktelen.
5. Az Eladó kérheti a Digitális Tartalom szállításához használt kézzelfogható adathordozó visszaszolgáltatását a Fogyasztó visszavonási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül. A Fogyasztónak az adathordozót azonnal és az Eladó költségén kell visszaküldenie.
6. Az Eladó csak azon Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás árát köteles visszatéríteni, amely nem felel meg a szerződésnek, valamint a Digitális Tartalomra vagy Digitális Szolgáltatásra vonatkozó szolgáltatási kötelezettség, amely a szerződéstől való elállás miatt esedékessé vált.
§ 8. Reklamáció
1. A termékek hibájára vagy a Távoli Értékesítési Szerződéssel való összhang hiányára vonatkozó reklamációt a következő módon lehet benyújtani:
1.1. elektronikus Reklamációs Űrlap útján;
1.2. írásban az Eladó bejegyzett irodájának címére vagy e-mailben a shop@agbo.hu címre.
2. A bejelentésben meg kell határozni a hibát, amelyet a Vevő szerint az Áru tartalmaz, a kifogásokat az Eladóval szemben, és ha lehetséges - dokumentálni kell a hibát és bizonyítani az Áru Online Boltban történt vásárlását. Az Eladó 14 napon belül válaszol a panaszra. Ha ezen időkereten belül nem reagált, úgy tekintendő, hogy elismerte a panaszt. A panaszra adott választ az Eladó írásban vagy tartós adathordozón kell megadnia a Vevőnek.
3. A panasz benyújtásához a Vevő által megteendő lépések, beleértve az Áru panasz alapján történő Eladóhoz való szállításának módját, különböző szakaszokban jelennek meg az Elektronikus Panasz Űrlapon.
4. Abban az esetben, ha az Eladó a panaszt megalapozottnak találja: a csere, a javítás költségei, beleértve a panasz miatti szállítás költségeit is, az Eladót terhelik.
5. Az Eladó felelős a Fogyasztóval, valamint az Egyéni Vállalkozóval szemben az Áru Távollévők közötti Értékesítési Szerződéssel való összhang hiányáért azon elvek alapján, amelyek a 2014.05.30-i Fogyasztói Jogokról szóló törvényből erednek.
5.1. Az Eladó felelős azért, ha az áruk nem felelnek meg a távolról kötött Adásvételi Szerződésben foglaltaknak a kézbesítés idején, és ezt két éven belül felfedik, kivéve, ha az Eladó által megadott áruk hasznos élettartama hosszabb.
5.2. Az Eladó köteles a panasz elismerését követő 14 napon belül megjavítani vagy kicserélni az árut. A javítás vagy csere költségeit, különösen a postaköltség, szállítás, munkadíj és anyagköltség terheit az Eladó viseli.
5.3. A Fogyasztónak rendelkezésre kell bocsátania az Eladónak a javításra vagy cserére szánt árut. Az Eladó saját költségén veszi át az árut.
6. Az Eladó hibátlan árut kell hogy szállítson, és a Polgári Törvénykönyv rendelkezéseinek megfelelően felelősséggel tartozik a vállalkozó számára a megvásárolt áruk hibáiért.
7. A Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás szállítása a Fogyasztó vagy az Egyéni Vállalkozó számára a 2014.05.30-i Fogyasztói Jogokról szóló törvényben meghatározott elveknek megfelelően történik.
7.1. A Digitális Tartalom akkor tekinthető kézbesítettnek, ha a Digitális Tartalomhoz vagy a Digitális Tartalom elérését vagy letöltését lehetővé tevő eszközöket a Fogyasztónak vagy egy általa e célból függetlenül kiválasztott fizikai vagy virtuális eszköznek rendelkezésre bocsátották, vagy amikor a Fogyasztó vagy az ilyen eszköz hozzáfér hozzá.
7.2. A Digitális Tartalom akkor tekinthető kézbesítettnek, amikor a Fogyasztó vagy az általa e célból függetlenül kiválasztott fizikai vagy virtuális eszköz hozzáfér hozzá.
7.3. Az Eladó köteles a Digitális Tartalmat vagy Digitális Szolgáltatást a szerződésnek megfelelővé tenni 21 napon belül attól a pillanattól kezdve, amikor a Fogyasztó tájékoztatta az Eladót a szerződéssel való összhang hiányáról, anélkül, hogy a Fogyasztót indokolatlanul zavarná, figyelembe véve természetüket és azt a célt, amelyre használják. A Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás szerződésnek való megfelelésre történő hozzáigazításának költségeit az Eladó viseli.
§ 9. Vélemények
1. Véleményt az online boltban tett látogatás során lehet megadni, az adott Termék melletti felületre kattintva vagy az e-mailben megadott linkre kattintva. A vélemény hozzáadása önkéntes és ingyenes. Az ügyfél egy rendelésen belül csak egy értékelést helyezhet el. 2.
2. Az értékelésekben az ügyfél 1-től 5-ig terjedő csillag értékelést adhat és hozzáadhat egy, legfeljebb 65535 karakterre korlátozott szöveges megjegyzést.
3. Az értékeléseket tárolják és nyilvánosan megjelenítik az Online Bolt weboldalán, valamint a https://www.idosell.com/en/idosell-real-customer-reviews/?currency=pln és https://trustedreviews.idosell.com. weboldalakon.
4. Az Eladó az Opiniókat az adott Áru vásárlási folyamatában használt e-mail címmel ellenőrzi. Az a Vélemény, amelyet az vásárlási folyamatban használt e-mail címmel rendelkező személy ad le, az Üzlet weboldalán "vásárlással megerősített vélemény" megjegyzéssel lesz jelölve. Minden más Véleményt "vásárlással nem megerősített véleményként" jelölnek.
5. Az Eladó közzétehet Véleményeket egy adott Áru kapcsán a többi online Boltjából is.
6. Az Eladó nem módosítja a Vélemények tartalmát vagy az odaítélt csillagokat.
7. A vevő kizárólagos és teljes mértékben felelős a vélemény tartalmáért. Az eladó fenntartja a jogot, hogy törölje a véleményt a jogszabályok és ezek a feltételek alapján.
8. Tilos a hamis, félrevezető, trágár, agresszív, sértő vagy nyilvánvalóan erkölcstelen információk közzététele. Szintén elfogadhatatlan olyan tartalom feltöltése, amely jogellenes, harmadik felek jogait sérti vagy tisztességtelen versenyt jelent.
9. Az Ügyfél vállalja, hogy nem helyez el olyan tartalmat, amely külső weboldalak linkjeit tartalmazza, promóciós vagy reklám jellegű, vagy harmadik fél személyes adatait tartalmazza.
10. A vélemény tartalma más Bolt felhasználói elől elrejthető az Ügyfél kifejezett kérésére, de a megadott csillag értékelés beleszámít a Bolt és az Áru összértékelésébe.
§ 10. Szellemi tulajdon
1. A Vásárló kijelenti, hogy semmilyen jog, beleértve a szerzői jogokat vagy a kapcsolódó jogokat sem illeti meg az általa közzétett értékelésekkel és nyilatkozatokkal kapcsolatban, kivéve az Online Áruház használatának jogát, amint azt az Általános Szerződési Feltételek meghatározzák. A Vásárlót nem illetik meg jogok a tartalom rögzítésére, másolására, hozzáférhetővé tételére, nyilvánosságra hozatalára vagy terjesztésére, kivéve, ha ilyen jog a jogszabályokból vagy ezekből az Általános Szerződési Feltételekből ered.
2. A Vásárló nem jogosult semmilyen módon beavatkozni a tartalomba, különösen nem a tartalom, szerkezet, forma, grafika, működési mechanizmus vagy az Online Áruház egyéb elemeibe.
3. A Vásárló által az Online Áruházban elhelyezett Véleményekkel, amelyek műveknek minősülnek a 1994. február 4-i Szerzői Jogról és a Kapcsolódó Jogokról szóló törvény értelmében - a Vásárló a Eladónak nem kizárólagos és díjmentes licencet ad, amely időben és területileg korlátlanul jogosítja fel az Eladót ezeknek a műveknek a felhasználására, beleértve az allicenc megadásának jogát is, amely magában foglalja a mű nyilvánosság számára történő hozzáférhetővé tételét oly módon, hogy bárki számára hozzáférhető legyen bármely helyen és időpontban, amelyet egyénileg választanak (az interneten). A licenc az ismert összes hasznosítási területre vonatkozik a licenc megadásának idején, különösen az alábbi hasznosítási területekre:
3.1. a mű alkotásának rögzítése és sokszorosítása terén bármilyen technikával - különösen nyomtatással, reprográfiával, mágneses rögzítéssel, digitális technikával, azaz bármilyen technikával bármilyen audiovizuális vagy vizuális hordozón, különösen audiovizuális lemezen, CD-n, számítógépes lemezen, multimédiás hálózatban, beleértve az internetet és a kapcsolódó online szolgáltatásokat és a sokszorosítást, rögzítést, internetes használatot, hirdetést, a rögzítés elektronikus formában történő sokszorosítását számítógépes memóriában és belső és külső hálózatokban,
3.2. a mű egészének vagy részleteinek vagy bármely elemének használata, azzal a lehetőséggel, hogy módosításokat hajtanak végre, amelyek az adott online közeg jellegéből adódnak - minden kiadványban, különösen online, digitális, hírlevelekben és információkban, önmagában vagy egyéb művekkel vagy művek részleteivel kombinálva; használat egészben vagy részletekben promóciós és hirdetési célokra, különösen audiovizuális, audio, média hirdetés formájában.
3.3. az eredeti vagy a mű rögzítésre került másolatok kereskedelme területén - értékesítés, kölcsönzés, lízing az eredetivel vagy másolatokkal,
3.4. a mű terjesztése a fent meghatározottaktól eltérő módon - nyilvános előadás, kiállítás, bemutatás, sokszorosítás, valamint sugárzás és újrasugárzás, továbbá a mű nyilvánosság számára történő hozzáférhetővé tétele olyan módon, hogy mindenki számára lehetővé teszi az hozzáférést olyan helyen és időpontban, amelyet ők választanak,
3.5. művek promóciós és marketing célokra történő használata;
4. a Vevő általi Fiók törlése vagy egy Vélemény törlése a 9. szakasz 8. pontja szerint nem érinti a fent említett licenc érvényességét.
§ 11. Az előfizetési modell értékesítési szabályai.
1. Az elektronikus szolgáltatás előfizetés formájában nyújtható az Eladó által a Vevő számára.
2. Az előfizetés használata lehetővé teszi a választott áruk ciklikus szállítását a Vásárló által megjelölt intervallumokban, anélkül, hogy az előfizetés befejezéséig további megrendeléseket kellene leadni. Az előfizetésért való fizetés kizárólag a Ciklikus Fizetési mechanizmus használatával, és csak egyetlen Kártyával történik.
3. Egy Kártya előfizetésből való leiratkoztatása megszünteti az előfizetést.
4. Az Ismétlődő Fizetések alatti tranzakciók csak a Kártyabirtokos előzetes regisztrációját követően lesznek feldolgozva az Üzemeltetőnél (vagy annál az entitásnál, amelyen keresztül az Üzemeltető a Tranzakciókat kezeli). A regisztráció célja az, hogy hitelesítse: a Ciklikus Fizetést megrendelő Ügyfél a terhelendő Kártya jogos birtokosa. A Kártya Tranzakciós weboldalon történő regisztrációja előtt az Ügyfélnek hozzájárulását kell adnia a rendszeres terheléshez a Ciklikus Fizetési szolgáltatás igénybevételével. A hozzájárulást az Üzemeltető szolgáltatásában tárolják.
5. Az Ügyfél az Elektronikus Megrendelő Űrlapon választja ki az előfizetési formát a vásárláshoz. Az előfizetés létrehozásának megerősítése azonnal elküldésre kerül a Vásárló által az első Előfizetési Megrendelés során megadott e-mail címre.
6. A Vásárló a Fiókja révén kezeli az Előfizetést a rendelkezésre álló lehetőségek szerint.
7. Az Előfizetés határozatlan időre szól.
8. A Vásárló bármikor megszüntetheti az Előfizetést. Az Előfizetés Vásárló általi megszüntetése egyenértékű a további Ismétlődő Kifizetésekért való hozzájárulás visszavonásával. Ebben az esetben több további Előfizetési Megrendelés nem jön létre. Ha az Előfizetés megszüntetése az 11. pontban említett e-mailben megjelölt dátum után történik, az aktuális Előfizetési Megrendelés lesz az utolsó, amely létrejön.
a) Az Előfizetés megszüntetése úgy történik, hogy a Vásárló kiválasztja a "Feliratkozás megszüntetése" opciót az adott Előfizetés beállításaiban, amely elérhető, amikor az Ügyfél a saját Fiókjából jelentkezik be.
b) A Vásárló az Előfizetést megszüntetheti úgy is, hogy e-mailt küld a bolt személyzetének a shop@agbo.hu címre.
9. Az Eladónak jogában áll megszüntetni az Előfizetést, amelyről az Eladó az Vásárlót e-mailben vagy telefonon keresztül értesíti legalább 7 nappal előre. Ebben az esetben nem kerül terhelésre a Kártya, és további Előfizetési Megrendelések sem jönnek létre.
10. Az Eladónak jogában áll megváltoztatni az Áruk árait az Előfizetés során, amelyről a Vásárlót az 11. pontban említett e-mail levelezésben tájékoztatni kell.
11. Az Eladó e-mail üzenetet küld a Vásárlónak az Előfizetési Megrendelés létrejöttéről annak tárgyával, mennyiségével, árával (beleértve az esetleges árváltozást is), végrehajtásának dátumával és a Kártyáról történő terhelés tervezett dátumával - legkésőbb 3 nappal a Kártyáról történő terhelés előtt. Emellett az Eladó tájékoztatja a Vásárlót az Előfizetés megszüntetésének lehetőségéről, egy olyan link mellékeltével, amely az Ügyfélfiók szintjéről adott Előfizetés megszüntetését lehetővé tevő beállításokhoz vezet, és annak hatályosságának dátumáig. Ha az Előfizetést az e-mailben megadott dátum után szüntetik meg, a megszüntetés a későbbi Előfizetési Megrendelésekre vonatkozik. Ez azt jelenti, hogy az Előfizetés megszűnik, de az aktuális Előfizetési Megrendelés lesz az utolsó, amely teljesítésre kerül.
12. Ha a Kártya terhelése sikertelen, az Ügyfelet e-mailben értesítik, hogy a fizetés nem szedhető be. A fizetés beszedésének lehetséges okai a következők lehetnek: nincs elegendő fedezet a Kártyán, a Kártya lejárt, vagy technikai problémák merültek fel.
13. Az Előfizetéssel kapcsolatos Kártya lejárata vagy más okokból történő fizetési megbízás engedélyezésének képtelensége az Előfizetés megszüntetésével jár.
14. Az Előfizetési megrendelés csak a Kártya sikeres terhelése után kerül feldolgozásra.
15. Az Előfizetés megszüntetése az Áruk értékesítésére vonatkozó szerződés azonnali megszüntetésével jár.
§ 12. Záró rendelkezések
1. Ezek a Felhasználási Feltételek 2024.04.12 től hatályosak.
2. Amennyiben ezen Feltételek és Kondíciók bármely rendelkezése egy illetékes hatóság vagy bíróság döntése által módosításra vagy érvénytelenítésre kerül, a többi rendelkezés továbbra is érvényben marad és kötelező érvényű az Eladó és a Vásárló számára.
3. Az Eladó fenntartja a jogot ezeknek a Feltételeknek és Kondícióknak a módosítására. Az új szabályozás hatálybalépésének napját megelőzően kötött megállapodásokat az egyezmény megkötésének napján hatályos szabályozás alapján hajtják végre.
4. A Feltételek és Kondíciókhoz kapcsolódó bármely vitás ügyek rendezésére alkalmazandó jog a lengyel jog. Ezeket a vitákat a helyileg illetékes általános bíróság fogja elbírálni. A Fogyasztónak minősülő Vásárló a panaszok bíróságon kívüli kezelésére és a követelések érvényesítésére is igénybe vehet. Az ítélkezésen kívüli panaszkezelési és követelésérvényesítési módozatokról minden információt meg lehet szerezni a Verseny és Fogyasztóvédelmi Hivatal weboldalán: www.uokik.gov.pl. Ugyanakkor tájékoztatni szeretnénk Önöket, hogy az említett eljárások önkéntes jellegűek, és mindkét félnek hozzá kell egyetértenie.
5. Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 524/2013 rendelete alapján, 2013. május 21-én tájékoztatjuk Önöket, hogy az EU-szintű fogyasztói és kereskedői online vitarendezési platform (ODR platform) elérhető a https://ec.europa.eu/consumers/odr címen. Az ODR platform egy egypontos weboldal a fogyasztók és kereskedők számára, amely lehetőséget nyújt online értékesítési vagy szolgáltatási szerződésből eredő szerződéses kötelezettségekkel kapcsolatos vita bíróságon kívüli rendezésére.
§ 13. Melléklet 1 - Információk a visszavonási jog gyakorlásával kapcsolatban
1. A fogyasztó és az egyéni vállalkozó az alábbi feltételek mellett jogosult a visszavonásra.
Jogában áll a szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállni. A visszavonási időszak 14 nap elteltével lejár:
1.1. az adásvételi szerződés esetében attól a naptól kezdve, amikor Ön birtokba veszi az árut, vagy amikor egy Ön által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik fél veszi birtokba az árut;
1.2. olyan szerződés esetében, amely több, külön szállított tétel tulajdonjogának átruházását írja elő, attól a naptól kezdve, amikor Ön birtokba veszi az utolsó tételt, vagy amikor egy Ön által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik fél veszi birtokba az utolsó tételt;
1.3. olyan szerződés esetében, amely az áruk részletekben vagy adagokban történő szállításával jár, és ezáltal a tulajdonjog átruházását írja elő, attól a naptól kezdve, amikor Ön birtokba veszi az utolsó részletet vagy darabot, vagy amikor egy Ön által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik fél veszi birtokba az utolsó részletet vagy darabot;
1.4. rendszeres áruellátást biztosító szerződések esetében, egy meghatározott időtartamra, attól a naptól kezdve, amikor Ön birtokba veszi az első árut, vagy amikor egy Ön által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik fél veszi birtokba az első árut;
1.5. szolgáltatások vagy nem kézzelfogható adathordozón nyújtott digitális tartalom szállítására vonatkozó szerződések esetében a szerződés megkötésének napjától kezdve.
2. A visszavonási jog gyakorlásához tájékoztatnia kell minket, azaz: AGBO PPHU BOGDAN NAWROTEK, Mickiewicza 75, 08-530 Dęblin, tel: +48814403117, shop@agbo.hu e-mail címre küldött egyértelmű nyilatkozattal (például postai úton küldött levél, fax vagy e-mail formájában) döntéséről, hogy eláll e szerződéstől.
3. Használhatja a minta visszavonási űrlapot, de ez nem kötelező.
4. Kitöltheti az Online Üzlet weboldalán elérhető Elektronikus Visszaküldési Űrlapot is: https://agbo.hu/returns-open.php. Amennyiben ezt az opciót választja, késedelem nélkül küldünk Önnek egy visszaigazolást a visszavonási értesítéséről tartós adathordozón.
5. A visszavonási határidő betartásához elegendő, ha a visszavonási jog gyakorlására vonatkozó kommunikációját a visszavonási időszak lejárta előtt elküldi.
6. Amennyiben eláll e szerződéstől, haladéktalanul, és minden esetben legkésőbb 14 napon belül, miután tájékoztattak minket a szerződéstől való elállás jogának gyakorlásáról döntéséről, visszatérítjük Önnek az Öntől kapott összes kifizetést, beleértve az áruk szállításának költségeit is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek az Ön által választott, a legolcsóbb standard szállítási módtól eltérő szállítási mód miatt keletkeztek). A visszatérítést az eredeti tranzakció során használt fizetési móddal végezzük, kivéve, ha kifejezetten másképp nem egyeztünk meg.
7. Amennyiben olyan szerződésekről van szó, amelyek tárgya egy dolog tulajdonjogának átadása, és nem ajánlottuk fel, hogy az elállás esetén magunk szedjük össze a dolgot - a visszatérítést addig visszatartjuk, amíg a dolgot meg nem kapjuk, vagy amíg Ön nem szolgáltat nekünk bizonyítékot annak visszaküldéséről, attól függően, hogy melyik esemény következik be először.
8. Kérjük, a visszaküldendő dolgot az alábbi címre küldje vissza: AGBO PPHU BOGDAN NAWROTEK, Mickiewicza, 75, 08-530 Dęblin, haladéktalanul és minden esetben legkésőbb 14 nappal azután, hogy tájékoztatott minket a szerződéstől való elállásról. A határidőt az jelenti, ha Ön a 14 napos időszak lejárta előtt elküldi a dolgot. Az áru visszaküldésének közvetlen költségeit Önnek kell viselnie.
9. Az áruk súlya és méretei miatt a szerződéstől való elállás esetén - az áruk visszaküldése magasabb költségekkel járhat, mint a normál postai kézbesítés. Amennyiben futárcégek szolgáltatásait kívánja igénybe venni, szükségessé válhat az áru raklapon történő elküldése, ami drágább, mint a hagyományos postai kézbesítés.
§ 14. Melléklet 2 - Minta elállási nyilatkozat